(0)

Hoofdkantoor



 

Functieomschrijving KAM Coördinator

Standplaats Oldenzaal, werken op diverse locaties.

 

In verband met de verdere professionaliseringsslag en uitbreiding van de organisatie, zijn wij op zoek naar een KAM coördinator. Wij groeien snel, om dit bij te kunnen benen op het gebied van kwaliteit en veiligheid, willen wij jou graag verwelkomen als collega!

Jij weet precies hoe je stugge beleidsstukken kan omzetten naar praktische procedures. Je bent dan ook regelmatig op diverse locaties (winkels, magazijnen en kantoor) van die Grenze te vinden. Je staat centraal in de organisatie en weet alle vragen die binnen jou kader horen te beantwoorden. De functie kent een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Hiervoor deins jij niet weg. Jij weet de weg in een organisatie te vinden en maakt taken snel eigen. Door jouw enthousiasme weet je afdelingen mee te krijgen met jouw visie en ideeën. Jij weet als geen ander dat laagdrempeligheid werkt om een gesprek aan te gaan.

Je rapporteert aan de algemeen directeur en valt onder de afdeling Facilitair. Bij Die Grenze verwachten wij dat je tussen de collega’s staat. “Met mekaar en veur mekaar” .

 

Wat ga jij o.a. doen?

  • Het vastleggen en coördineren van activiteiten op het gebied van kwaliteit, arbeidsomstandigheden, milieu en veiligheid;
  • Het opstellen van een kwaliteitshandboek;
  • Het aansturen en coördineren van de RI&E;
  • Het ondersteunen en adviseren van collega’s op het gebied van KAM;
  • Bijhouden van ontwikkelingen betreft Arbo- en milieuwetgeving;
  • Opzetten, actualiseren en onderhouden van risicomanagement op alle niveaus;
  • Opstellen en opvolgen van actielijsten en rapportages;
  • Rapporteren van bevindingen aan het management;
  • Controleren van de verbondenheid tussen beleid en de uitvoering hiervan;
  • Het geven van advies en voorlichtingen als preventiemedewerkers;
  • Het controleren en opzetten van stukken betreft de groothandelsvergunning medicijnen en de handhaving van GDP taken.

 

Wat breng je mee :

  • HBO/WO werk- en denkniveau in een relevante bedrijfskundige richting;
  • Werkervaring als KAM coördinator of kwaliteitsmedewerker;
  • Relevante kennis en ervaring met wet-en relgeving (ARBO wetgeving/milieuwetgeving)
  • Werkervaring in de retail (pré);
  • Je kunt systemen snel eigen maken en bent kwaliteitsbewust;
  • Je bent nauwkeurig en analytisch;
  • Je bezit sterke communicatieve vaardigheden;
  • Je geeft gevraagd en ongevraagd advies aan jouw collega’s. Dit uiteraard met een positieve insteek;
  • Je werkt zelfstandig, besluitvaardig en resultaatgericht.

Wat bieden wij?:

 

  • Een leuke uitdagende baan met voldoende ontplooiingskansen;
  • De vrijheid om zelfstandig te werken en je creativiteit toe te passen;
  • Een baan in een stabiele en groeiende organisatie;
  • Marktconform salaris en reiskostenvergoeding;
  • Zodra de coronamaatregelen het toelaten meerdere malen in het jaar gezellige bedrijfsuitjes en feestjes;
  • Circa 900 leuke collega’s die graag met je samenwerken.

 

Wie zijn wij?

Medikamente die Grenze is een snelgroeiende drogisterijketen. In 2007 zijn we begonnen met onze eerste drogisterij in Denekamp en inmiddels hebben we diverse vestigingen in Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Limburg. Dit jaar nog zullen wij onze formule verder uitbreiden naar de provincies Brabant en Friesland. Als Medikamente die Grenze onderscheiden we ons door een hoge mate van klantvriendelijkheid, lage prijzen en een ruime opzet aan producten in onze winkels. Het assortiment varieert van medicijnen tot luxe parfum en van shampoo tot snoepgoed.

Vanuit het hoofdkantoor in Oldenzaal ondersteunen wij de winkels en de magazijnen. Dit doen we met de afdelingen HRM, Finance & Control, ICT, Marketing, Formule en Operations. Vanuit Weerselo en Peize worden onze winkels voorzien van ons assortiment.

Solliciteren kan door je CV en motivatie te versturen naar [email protected] met als onderwerp 'solliciteer KAM coördinator.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Functieomschrijving medewerker artikelbeheer:

Locatie Oldenzaal

 Hé jij daar! Heb jij passie voor retail, ben jij nauwkeurig en ga jij geen uitdaging uit de weg? Lees dan snel verder.

Waar ga jij je mee bezig houden?

Als medewerker artikelbeheer hoef jij je geen dag te vervelen. Het invoeren van alle nieuwe artikelen, het aanpassen van de in- en verkoopprijzen en het onderhouden van het gehele artikelbestand is jouw kerntaak. Daarnaast draag je zorg voor een juiste en optimale planning van binnenkomende goederen. Je weet dan ook precies welke inkooporders er binnenkomen en welke orders de hoogste prioriteit hebben. Het contact met onze winkels staat centraal bij jouw dagelijkse werkzaamheden. Als medewerker artikelbeheer draag jij de verantwoordelijkheid voor de juiste kassaprijzen in de winkels. In samenspraak met afdeling inkoop zorg jij voor de juiste prijsbepaling en -communicatie om zo een zo hoog mogelijke winkelomzet te behalen.

Wat verwachten wij van je?

Als onderdeel van het team artikelbeheer ben jij een van de aanspreekpunten voor de organisatie, klanten en leveranciers met betrekking tot alle artikel gerelateerde vraagstukken. Je bent een spin in het web en hebt contact met verschillende afdelingen binnen het bedrijf. Je voelt je als een vis in het water als je samenwerkt met anderen. Het bewaken van planningen en het werken met strakke deadlines zie jij als een uitdaging en prikkelen jouw om waar nodig aanpassingen te maken. Dat past namelijk bij jouw proactieve manier van werken.

Wat breng je mee?

-          Je hebt MBO+ werk- en denkniveau en ervaring in een soort gelijke functie;   

-          Je bent 40 uur per week beschikbaar;

-          Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

-          Je hebt kennis, ervaring en interesse in logistieke systemen en kunt deze je snel eigen maken;

-          Je bent nauwkeurig en kunt goed zelfstandig werken;

-          Je kunt goed onder tijdsdruk werken en snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden;

-          Je hebt een aanpakkersmentaliteit en neemt je verantwoordelijkheden om zelfstandig te werken;

-          Je bent resultaat gericht en hebt oog voor detail;

-          En natuurlijk een gezonde dosis humor. 

Wie zijn wij?

Medikamente Die Grenze is een jonge en dynamische organisatie. In 2007 zijn wij begonnen met onze eerste drogisterij in Denekamp en inmiddels hebben wij bijna 50 vestigingen. Je vindt ons in Gelderland, Overijssel, Drenthe, Groningen, Limburg en binnenkort Friesland en Brabant. Als Medikamente die Grenze onderscheiden we ons door een hoge mate van klantvriendelijkheid, lage prijzen en een ruime opzet aan producten in onze winkels. Het assortiment varieert van medicijnen tot luxe parfum en van shampoo tot snoepgoed. We werken vanuit de kernwaarden: teamwork, pro-activiteit, verantwoordelijkheid en niet te vergeten nuchterheid. 

Wat bieden wij?
Je komt werken bij een groeiende organisatie waar voldoende kansen liggen. Wij bieden je een zelfstandige en uitdagende baan in een informele platte organisatie met korte lijnen. Wij werken hard, maar geven veel vrijheid in het uitvoeren van de werkzaamheden. Je komt te werken binnen een hecht team in een allround functie. Wij zullen je ondersteunen bij de ontwikkeling binnen je eigen vakgebied. Zodra de Corona-maatregelen het toelaten hebben we meerdere malen in het jaar gezellige bedrijfsuitjes en feestjes.

Heb jij zin om mee te bouwen aan Die Grenze? Wacht dan niet langer en solliciteer!

Solliciteren kan door je CV en motivatie te versturen naar [email protected] met als onderwerp 'solliciteer medewerker artikelbeheer'.

 

 

 

Goedegekeurd online verkoop medicijnen